lauantai 22. elokuuta 2009


Toisen viikon satoa

Tyylikortit valmiit!

Sadan kuvan pankki tekeillä.

Kudonnan saloihin kurkistelua, polkusia ja kulkusia ja mitä lie. Nyt tyntuu, että ollaan palattu sille vuosituhannelle, jolla synnyin, kodikasta. Toisaalta olen viikon verran ihmetellyt ja ihaillut näitä upeita olosuhteita.

Ja mikä olisikaan se minun ensimmäisen painokankaani kuvio? Piirrä, piirrä, luonnostele, ideoi, tuota, kehittele...
ja kun rupesi väsyttämään (mitään taukojahan tässä ei malta pitää!), siirryin tutkailemaan kopiokoneen hienouksia ja niitähän löytyi! Mulla on uusi leikkikalu!

Seuraavaksi leikkimään tietokoneella! Aluksi hommasta oli kyllä leikki kaukana, kun pikaperehdytys Photoshopin saloihin alkoi mennä yli hilseen. Onneksi Sanna viereiseltä koneelta huomasi avuttomuuteni ja auttoi oma-aloitteisesti useaan kertaan. Varasinkin hänet vierelleni seuraaviksikin kerroiksi!

Opin myös, että KUVAAN LIITTYY AINA TARINA ja TARINA MYY TUOTTEEN!

Päädyin kuvaan jäisestä kaislikosta. Kuva löytyi Harvaluodon venerannasta. Tähän taitaa syntyä tarinakin, sillä paikka ja meri ja ranta ovat minulle niin merkityksellisiä. Tarua vai totta?

Viikon kruunasi perjantai ja Tiina, joka auttoi minua ensimmäisen blogini luomisessa, blogin jota juuri luet!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti